2017年1月11日星期三

Wat is de draadloze audio video zender?



Met de ontwikkeling van de tijden, elektronische apparaat wordt steeds populairder, draadloos apparaat (zoalsDraadloze AV zender en ga zo maar door) gepaard gaat.
Iedereen weet, draadloze verbinding brengen ons zo veel gemak. Bijvoorbeeld: Ik hou van Online winkelen, chatten met mijn ouders en vrienden, Review Daily News als ik zit op de bank of een andere plaats, maar als er geen WiFi, ik heb vast te stellen van een lange kabel van Internet Jack bank, kon je stel als er geen draadloos apparaat, we hebben om te repareren via kabel, vier mensen waren zittend op de bank op dezelfde tijdstippen? Zoveel draad werden gezet in de grond, is het zal je hard te bewegen viel.
Op soortgelijke wijze is het vrij verrassend voor mij dat je nog steeds een hard-wired kabel of satelliet-verbinding voor elke TV in je huis om toegang tot het netwerk en kabel-kanalen te krijgen.
Nu zal ik een ander draadloos apparaat te introduceren, toen het werd opgericht door iemand, zullen de meeste mensen denken dat het een nieuw product, maar als ik je vertelde dat was te koop voor WiFi-router is op grote schaal gebruikt.  Dus hoe denk je dat?
Ok, Laat ik me even wat is de echte Wireless AV Sender, Wireless Audio Video Sender ook genoemd Wireless AV zender en ontvanger, Het is voor transmit Audio Video op dezelfde tijden via de ether. Zender verbinden met Set Top Box door AV-kabel, ontvanger verbinden met TV door AV-kabel, zodra er stroom op, zal het werk. eenvoudig te gebruiken en te installeren, toch?

Audio Video Zender

Audio Video Receiver

Grafiek hierboven, zender verbinden met Set Top Box

Grafiek hierboven, Ontvanger aan te sluiten met TV
Btw, draadloze av zender niet nodig verbinding te maken met Internet, Hun draadloos systeem alleen effectief tussen zender en ontvanger.
Na het lezen van de bovenstaande informatie, weet je wat is draadloos av afzender? Als er nog steeds niet of interessante over draadloze av zender, Welkom contact met ons op.

Source: Wat is de draadloze audio video zender?

没有评论:

发表评论