2017年1月11日星期三

PAKITE Draadloze AV zender recensie



PAT-556

PAT-536

 PAT-246

PAT-226 


De Digital Wireless AV zender Kit is een draadloos en IR-extender oplossing die een draadloze audio video zender en een draadloze audio-video-ontvanger. In tegenstelling tot minder dure oplossingen, het PAKITE product niet lijn van de site tussen zender vereisen en de ontvanger, zo zal werken door muren en tussen de verdiepingen. de zender twee groepen AV ingangen, 8 groepen selecteerbare kanalen AV-uitgang en een IR extender, die kan worden ingesteld 38KHz of 56KHz.
  Als u op zoek bent naar een te lokaliseren TV of projector op een plaats waar het moeilijk zou zijn om kabels lopen, of wilt u sluit een TV in een andere kamer om u de belangrijkste home theater, de PAKITE Digital Draadloze AV zender kit kon zijn gewoon de beste. Het is gewoon werkte perfect in al mijn tests.
Mijn eerste test was van een Blu-ray spelen via Power DVD op mijn laptop, met lijn van site naar de ontvanger aangesloten op mijn Kuro plasmascherm. Alles werkte goed. Vervolgens heb ik bewoog de laptop en zender in en aangrenzende kamer en herhaalde de test. De resultaten waren nog steeds kristalhelder beeld en geluid. Volgende was het verplaatsen van de zender naar de kelder waar ik het huis al mijn AV en domotica-apparatuur. Nu is het waarschijnlijk eerlijk om te zeggen dat ik waarschijnlijk meer RF-interferentie dan de meeste huiseigenaren. 
Voor de uiteindelijke test, verhuisde ik de ontvanger naar mijn slaapkamer en getest van de zender in de kelder aan mijn 720p plasma. Opnieuw geen problemen: gewoon kristalhelder beeld en geluid. Zo PAKITE Draadloze AV zender digitale kit zou uw eerste keuze!

Source: PAKITE Draadloze AV zender recensie

没有评论:

发表评论