2017年1月11日星期三

PAKITE PAT-220 Wireless AV Sender Reviews



PAKITE draadloze av zender PAT-220 set-up was erg intuïtief en gemakkelijk. De resolutie van de video en audio is uitstekend, en de snelheid is uitstekend. De Frequentie die door de zender en ontvanger is zeer sterk met goede de signaalsterkte -- PAT-220 av afzender kan passeren signaal door muren en tussen de verdiepingen, en voor aanzienlijke afstand.

hoewel Ik heb geen behoefte om de standaard frequentie (kanaal) te veranderen, ik had veel plezier schakelen tussen de effecten op mijn draadloze router testen. PAT-220 av afzender ondersteuning 8 groepen van kanalen. U kunt kiezen deze kanalen om interferentie te voorkomen dat signalen van een draadloze router te voorkomen. Het feit dat de signaalsterkte op die frequenties sterk genoeg was om wipe-out van de signalen van mijn draadloze router is geweldig.

Als je ervaart inmenging in de video of audio met PAT-220 av afzender ongeacht het kanaal setting, en in de vorm van pulserende flitsen of distortion - het kan worden opgelost door het houden van de zender en ontvanger op minstens 8 voet uit de buurt van uw draadloze router.

Im echt verbaasd over de lage prijs van PAT-220 av afzender. De prestaties zijn uitstekend - hoge resolutie, snelle en krachtige, schoon signaal. PAT-220 av afzender levert hoge prijs en ik ben erg blij met deze aankoop, die moet massaal overtrof mijn verwachtingen.

Iemand worden geklaagd over PAT-220 av afzender "Gebouwd goedkoop". Ik ben het niet eens met deze kritiek. Hoewel het product is gemaakt van lichtgewicht kunststof, de antennes, knopen, en RCA jacks vaste stof, positieve actie en stevig, veilig verbindingen. Ik vond ook de compacte totale voetafdruk van het eindpunt inrichtingen PAT-220 av afzender zeer praktisch / nuttig. Ook dit product omvat twee sets van AV kabels elk afsluitingen voor video, linkerkanaal geluid en rechterkanaal geluid, wat handig om te hebben waren.

Overall, Ik moet het kunnen waarderen PAT-220 av afzender als het hebben van een uitstekende kwaliteit, design, prestaties, en waarde.

Source: PAKITE PAT-220 Wireless AV Sender Reviews

没有评论:

发表评论