2017年1月11日星期三

PAKITE Double / Dual USB auto-oplader Reviews



Ik ben een tech consultant die op de weg al dag. Ik reis ongeveer 35.000 mijl per jaar in mijn auto. Ik breek autoladers links en rechts. Ik koos voor deze Dual USB autolader PAKITE CU53B om de volgende redenen:

1. CU53B Dual USB auto-oplader is klein en compact. Het toestel steekt niet uit de uitlaat in mijn auto. De meeste auto-laders hebben dat massaal einde te steken, als een kankergezwel. Deze lader is klein en strak.

2. De reeds lang bestaande probleem met telefoonladers is de connector. De kant die fysiek wordt aangesloten op de telefoon, niet de kant die wordt aangesloten op de auto ... bij althans niet voor mij. De aanschaf van een USB-lader kan ik de USB-kabel te vervangen nadat ik verpesten de "Micro-USB" kant van de kabel. USB-kabels zijn goedkoop en je kunt vervangen die van Amazon voor $ 2 krijgt $ 4 zonder blikken of oog. Dus, met deze lader, toen ik verknoeien de telefoon kant van de kabel, kan ik Vervang de USB-kabel en houd mijn lader. Bespaart plastic, slaat de milieu. Win Win =

3. Er zijn dubbele kosten poorten op deze usb auto-oplader en het zal laat me mijn iPad en mijn Samsung Nexus 10-tablet opladen, tegelijkertijd op lange reizen ... of een iPhone en een iPad. Mix en match ... denk aan de mogelijkheden!

4. Alle apparaten willen worden belast met meer vermogen dan de minimale stroomsterkte eis. I.E., mijn Samsung telefoon vraagt ​​om een ​​minimale lading versterker van 0,5, deze auto lader heeft twee poorten met 2.3A output. Dit zal zorgen voor een snelle, sterke, volledig is opgeladen voor mijn telefoon. Ooit gemerkt dat op sommige laders uw telefoon duurt het een eeuwigheid te laden? Yup, dit is waarom. Controleer of de lader voor de output Amps en je zult beginnen te zien waar ik ga met dit.

Ik heb de PAKITE CU53B Dual USB auto-oplader voor een tijdje nu gehad. Werkt zoals verwacht. Kunnen opladen alles snel en efficiënt. Vreemd en gelukkig, ik heb niet gebroken maar de USB-kabel. Grote oplader.

Source: PAKITE Double / Dual USB auto-oplader Reviews

没有评论:

发表评论