2017年1月15日星期日

PAT-556, stuur uw TV signaal draadloos naar een andere kamer


Met draadloze zijnde de norm voor zo veel van onze elektronische apparaten van vandaag, het is vrij verrassend voor mij dat de standaard manier om een ​​kabelbox aansluiten op uw TV is nog steeds met een lichamelijke kabels. En de verrassing verandert in ergernis wanneer ik wil een tv in een kamer gezet waar ik niet heb een kabelaansluiting.
Ik had deze situatie toen ik mijn huidige kocht huis. Ik wilde een TV in mijn woonkamer te zetten, maar er was geen outlet daar en beide opties voor het aanbrengen van een in-running de draden langs het plafond vloerplanken in het huis of loopt ze over het dak aan de buitenzijde-was wenselijk. 
Gelukkig, na het doen van wat onderzoek, vond ik de PAKITE 8-kanaals audio-video Draadloze TV Zender (Bevat een zender en een ontvanger) Systeem met 2 groepen AV Input (Model PAT-556), Waarbij de kabel signaal draadloos verzonden van de kabel doos in mijn slaapkamer naar mijn woonkamer TV.

De waarde van de tweede ingang is dat je Gebruik dezelfde apparaten om draadloze signalen te verzenden van andere soorten audio en video-apparatuur, alsmede, bijv. DVD / Blu-ray-spelers, streaming media-apparaten, muzieksystemen, gaming consoles, enz. Ik heb mijn zender opgezet met de kabeldecoder als een ingang en een Roku streaming speler als de andere. deze systemen kan ook nuttig zijn, zelfs als je ze hebt in dezelfde ruimte als uw tv, maar het aansluiten van apparaten met een kabel is niet ideaal, bijv. als de TV is gemonteerd op de muur.
Een van de vragen die komt veel met van dit soort systemen is hoe je de controle A / V apparatuur vanuit een andere kamer (Bijvoorbeeld een ander kanaal op uw kabel-box)? Dat is waar de IR extender komt in.
De IR-extender is een dunne kabel die wordt aangesloten op de av zender en één of meer kleine blokken op. U plaatst het blok nabij en voor infrarood licht van het apparaat (vandaar "IR"). Wanneer dan je punt eigen afstandsbediening van het apparaat bij de ontvanger, die is aangesloten op de IR-extender, kunt u het apparaat net alsof u wijst de werken afstandsbediening op het direct.

 dus alles dat wil zeggen dat ik ben erg blij met de beeld- en geluidskwaliteit is uitstekend, er is echt geen manier om te weten Als het gaat om te werken met uw eigen setup totdat je het uit te proberen jezelf.

Source: PAT-556, stuur uw TV signaal draadloos naar een andere kamer

没有评论:

发表评论