2017年1月15日星期日

Kan ik twee sets av afzender in mijn huis?



Draadloze TV-Sender (ook bekend als draadloze av zender, DigiSender, draadloze video zender) Is een apparaat dat u op afstand zal laten hebben TV in uw slaapkamer, zonder het draaien van een kabel, en het is heel gemakkelijk te gebruiken en te installeren, maar de tekortkoming is niet kan steunen horloge verschil kanalen.
Op dat moment, de gebruiker te komen tot een oplossing: ik kan twee gebruiken satellietontvanger voor twee sets televisie, dat doet de draadloze tv afzender kan ondersteunen als dat? Het antwoord is "zeker ja." Als iemand kan doen, zoals dat ene huis moet twee sets draadloze tv zender, zal ik stel voor dat je gebruik maken van twee verschil serie Draadloze TV zender.

Indien dergelijke omstandigheden:
Ten eerste, zoals u weet, draadloos apparaat is makkelijk te krijgen interferentie van andere draadloze apparaat, dezelfde theorie met draadloze tv verzender, dus zouden we raden u aan de twee set draadloze tv-zender te plaatsen voor zover mogelijk, zoals een eenheid plaats op de eerste verdieping en de tweede sets plaats in tweede verdieping.
Ten tweede, de eerste av afzender op de eerste verdieping zal ik stel jij kiest PAT-220/ PAT-240, omdat de korte overbrenging bereik is moeilijk te zenden naar de tweede verdieping, die onnodige inmenging.
In de derde plaats in de tweede verdieping ik zal voorstellen PAT-536 en PAT-556, Smart serie av afzender ondersteuning F1 en F2 toegang tot de afstandsbediening van de satelliet ontvanger. Toegang F1 is het zelfde met PAT-220 /PAT-240, Maar als je veranderen toegang tot F2, dan is het infrarood signaal van de afstandsbediening niet zou krijgen inmenging.
Tot slot, 2,4 GHz frequentie is het verschil frequentieband met 5.8GHz, dus de frequentieband zou geen storing te krijgen.
Dat is een oplossing voor iemand nodig draadloze av afzender vele sets televisie voor het verkrijgen verschil kanalen.

Source: Kan ik twee sets av afzender in mijn huis?

没有评论:

发表评论