2017年1月15日星期日

vraag van klanten over Wireless A / V zenders en ontvangers


Vraag: Ik heb kabel-service alleen in mijn woonkamer. Het appartement manager laat me niet een kabel lopen naar mijn slaapkamer. Is er een apparaat dat laat me op afstand hebben TV in mijn slaapkamer, zonder het draaien van een kabel?

Antwoord: Ja dat is er. Het heet een draadloze A / V zender. Sommige mensen noemen het Draadloze TV zender te. Op kleine schaal, het werkt op dezelfde manier als een TV-antenne maar in plaats van een lokale zender een signaal naar iedereen die een antenne heeft, zal de TV in de huiskamer van de afzender van het signaal voor de ontvanger in uw slaapkamer te decoderen.

De manier waarop het werkt is sluit u de televisie in de woonkamer aan de av zender, en de TV in de slaapkamer op de AV-receiver. Het signaal reist door de buitenlucht, en wordt gedecodeerd door de av ontvanger in de slaapkamer. Mijn advies de zender en ontvanger in een zo open mogelijk ruimte om interferentie te vermijden.

Zichtlijn is een term die wordt gebruikt voor draadloze transmissies. Hier zender en ontvanger elkaar kunnen zien.

Vraag: Ik heb vier tv in mijn huis, kan ik gebruiken draadloze av afzender Ook, de resolutie echter tot extra video vertraging indien ik teveel ontvanger?
Antwoord: Ja, u kunt een te gebruiken av zender met multi-ontvanger, de av receiver is geen bovengrens; de resolutie niet beïnvloed door de ontvanger kwaliteit, kon de hele ontvanger dezelfde resolutie en het beeldscherm op de monitor te krijgen;

De video zou niet vertragen, het is anders met wifi-router, als er teveel apparaat aan te sluiten met wifi router zal de upload snelheid te verminderen, maar wat dan ook hoeveel stuks ontvanger u verbinding maakt met één zender, zou de video niet vertraging, het is levendig transmissie.

Source: vraag van klanten over Wireless A / V zenders en ontvangers

没有评论:

发表评论