2017年1月15日星期日

Draadloos digitaal/analoog TV Zender



Draadloze TV zender (ook wel draadloze av zender ) Is een betaalbaar en zonder gedoe oplossing voor het probleem van het verbinden alle TV in een huis aan het huishouden primaire set-top box of dvd-speler. Met een AV afzenderEr hoeft werking kabels van kamer naar kamer. De koper kan nu kijken heldere audio en video ontvangst op elke televisie in het huis van het comfort van elke kamer. Je zou moeten Onthoud dat 5,8 GHz AV afzenders bieden minder signaalinterferentie en een betere beeldkwaliteit dan 2.4 GHz AV afzenders.

ik heb dit gekocht draadloze tv-zender omdat ik niet kon zien het huren van een andere kabel doos voor mijn kantoor aan huis. Ik belandde met behulp van het rond het huis ook. Ik haakte het aan mijn DVR en nu kan opgenomen shows overal in het huis te kijken. Ik wou dat ik kon gewoon kopen extra ontvangers en ik zou het vast ingesteld, maar de haak up is nog steeds zeer eenvoudig en de dozen zijn zeer licht en klein. U hoeft niet te gebruiken de afstandsbediening die werkt ongeacht de te verslaafd, dus periodiek ik vergeten waar Ik heb de afstandsbediening om de DVR links .Maar ook beperkt door het kanaal selectie bij het gebruik van tv-zenders. Slechts één televisiezender kunnen worden bekeken en uitgezonden op een moment. Momenteel zijn er geen oplossingen voor dit beperking. Echter, men moet dit beschouwen als slechts een geringe beperking te zijn dat doet niets af aan het gemak van de mogelijkheid om dezelfde tv te kijken programma op twee verschillende beeldschermen op twee verschillende plaatsen in het huis.

Het beeld en geluid is verrassend goed. Een kleine tv is perfect, voor mijn 36 inch TV als je dichtbij kun je het verschil zien, maar stap een paar voeten terug en het ziet er gewoon prima. Het houdt niet van de magnetron, veel knallen en gekraak. Soms Het gekraak wanneer iemand direct loopt in de voorkant van de ontvanger. Een paar keren dat ik heb meer lastig storing gehad, maar werd gecorrigeerd door het veranderen naar ander kanaal op de zender en ontvanger. (Het heeft 4).

U kan een brede selectie van vinden draadloze av zender en de ontvanger op PAKITE,  met inbegrip van 2.4GHz en 5.8GHz frequentieband, zendbereik van 150m tot 700m.There is altijd één is geschikt voor u!

Source: Draadloos digitaal/analoog TV Zender

没有评论:

发表评论