2017年1月11日星期三

Waarom we kiezen Wireless AV zender en ontvanger?


Iemand kan deze vraag te stellen: Ik heb kabel-service in mijn living enige kamer. maar ik wil om tv te kijken in mijn slaapkamer en willen niet naar een run kabel. Is er een apparaat dat laat me op afstand hebben TV in mijn slaapkamer zonder dat het runnen van een kabel?
 Ja natuurlijk. Het heet draadloze AV-zender en ontvanger. waarbij de audio-video-signaal te delen in verschillende kamers voor familie kunnen realiseren entertainment. Het bestaat uit een zender / zender en een ontvanger. Op kleine schaal, Het werkt op dezelfde manier als een TV-antenne maar in plaats van een lokale zender het verzenden van een signaal naar iedereen die een antenne heeft, zal de TV in de huiskamer De verzender van het signaal voor de ontvanger in de kamer zijn.
   PAKITE Draadloze AV zender en de ontvanger is bekend en professioneel. We hebben allerlei Audio Video Zenders Ontvangers voor verschillende eisen. Het vaststelling van geavanceerde 2.4GHz/5.8GHz draadloze transmissie regelingen en met voordelen transmissie over lange afstand, sterk anti-interferentie en een hoge mobiliteit. Door middel van radiogolven, kan het overbrengen het signaal van een dvd-speler, DVR, CCTV camera, IPTV, satelliet-ontvanger, Digital TV set-top box of een andere A / V apparaten op de zender eind aan tv-toestellen in andere kamer bij de ontvanger einde. Bovendien kan ondersteunen IR-afstandsbediening bij de ontvanger einde de functie van draadloze bedienen apparaten te realiseren een andere plaats. Zodat u kunt genieten van vrij draadloze HD-AV-gegevens delen en Hi-Fi audio en video-effect.
   Mijn advies de zender en ontvanger evenals het openen van een ruimte mogelijk om eventuele storingen te voorkomen.
   Trouwens, als je familie of buren werden geïnstalleerd 2.4G apparatuur, zoals draadloze WiFi of draadloze telefoon, kies dan 5.8G-serie AV-zender en ontvanger. 
  Kiezen draadloze audio video zender en ontvanger, het stelt u in staat om de overdracht van A / V te voldoen apparaat en digitale TV STB apparaat. Het stelt u in staat om eenvoudig draadloos te realiseren delen van SD AV-gegevens en genieten van ongehinderd hi-fi audio en visuele effecten. 

Source: Waarom we kiezen Wireless AV zender en ontvanger?

没有评论:

发表评论