2017年3月2日星期四

ερώτηση των πελατών σχετικά με Wireless A / V πομποί και δέκτες


Ερώτηση: Έχω υπηρεσία καλώδιο μόνο σε σαλόνι μου. Ο διαχειριστής διαμέρισμα δεν θα επιτρέψτε μου να τρέξει ένα καλώδιο στην κρεβατοκάμαρά μου. Είναι μια συσκευή που θα επιτρέψτε μου εξ αποστάσεως έχουν τηλεόραση στο δωμάτιό μου χωρίς να τρέχει ένα καλώδιο εκεί;

Απάντηση: Ναι υπάρχει. Αυτό λέγεται ασύρματο πομπό A / V. Μερικοί άνθρωποι το αποκαλούν ασύρματη αποστολέα tv πολύ. Σε μικρή κλίμακα, λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως μια κεραία τηλεόρασης μόνο αντί για ένα τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό στέλνοντας ένα σήμα έξω σε όποιον έχει μια κεραία, η τηλεόραση στο σαλόνι σας θα είναι ο αποστολέας του σήματος για το δέκτη σε σας υπνοδωμάτιο να αποκωδικοποιήσουν.

Ο τρόπος που λειτουργεί είναι να συνδέσετε την τηλεόραση στο σαλόνι σας στον πομπό av, και την τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο με το δέκτη AV. Το σήμα ταξιδεύει μέσω ύπαιθρο, και αποκωδικοποιείται από το δέκτη AV στην κρεβατοκάμαρα. Η συμβουλή μου είναι να έχουμε τον πομπό και το δέκτη ως ανοιχτό χώρο όσο το δυνατόν για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεμβολή.

Γραμμή της όρασης είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για την ασύρματη μετάδοση. Αυτό είναι όπου ο πομπός και ο δέκτης μπορεί να δει ο ένας τον άλλο.

Ερώτηση: Έχω τέσσερα τηλεόραση στο σπίτι μου, μπορώ να χρησιμοποιήσω ασύρματος av αποστολέα Επίσης, η ανάλυση είναι ίδια, το βίντεο θα είναι καθυστέρηση, αν μπορώ να χρησιμοποιήσω πάρα πολύ δέκτη;
Απάντηση: Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πομπό av με πολυ-δέκτη, ο δέκτη AV δεν είναι ανώτερο όριο? το ψήφισμα δεν θα επηρεάσει με δέκτη ποιότητας, όλα δε θα μπορούσε να πάρει την ίδια ανάλυση και την απεικόνιση σε οθόνη?

Το βίντεο δεν θα είναι καθυστέρηση, είναι διαφορετικό με το wifi router, εάν πάρα πολύ η συσκευή συνδεθεί με wifi router θα μειώσει το ρυθμό αποστολής, αλλά ανεξάρτητα από το πόσα τεμ δέκτη που συνδέετε με έναν πομπό, το βίντεο δεν θα είναι καθυστέρηση, είναι ζωντανή μετάδοση.

Source: ερώτηση των πελατών σχετικά με Wireless A / V πομποί και δέκτες

没有评论:

发表评论