2017年3月2日星期四

PAT-556, Αποστολή τηλεόραση σας σήματος ασύρματα σε ένα άλλο δωμάτιο



Με το ασύρματο είναι ο κανόνας για τόσους πολλούς από μας, ηλεκτρονικές συσκευές σήμερα, είναι αρκετά περίεργο για μένα ότι ο συνήθης τρόπος για να συνδέσετε έναν αποκωδικοποιητή στην τηλεόρασή σας είναι ακόμα με τη σωματική καλώδια. Και η έκπληξη μετατρέπεται σε ενόχληση όταν θέλω να θέσω μια τηλεόραση σε ένα δωμάτιο όπου δεν έχω μια έξοδο καλωδίου.
Είχα αυτή την κατάσταση, όταν αγόρασα σημερινή μου σπίτι. Ήθελα να θέσω μια τηλεόραση στο σαλόνι μου, αλλά δεν υπήρχε πρίζα εκεί και ούτε επιλογή για την τοποθέτηση ενός in-τρέχουν τα καλώδια κατά μήκος της οροφής και πάτωμα μέσα στο σπίτι ή το τρέξιμο τους πάνω από την οροφή στο εξωτερικό, ήταν επιθυμητος. 
Ευτυχώς, μετά από να κάνει κάποια έρευνα, βρήκα η Pakite 8-καναλιών ήχου βίντεο Wireless TV αποστολέα (Περιέχουν ένα ένα δέκτη πομπός και) Σύστημα με 2 ομάδες της AV Εισόδου (Μοντέλο PAT-556), Το οποίο στέλνει το σήμα καλώδιο ασύρματα από το καλώδιο κουτί στην κρεβατοκάμαρά μου για να μου τηλεόραση καθιστικό.

Η αξία της δεύτερης εισόδου είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιούν αυτές τις ίδιες συσκευές για τη μετάδοση σημάτων ασύρματα από άλλους τύπους ήχου και εξοπλισμό βίντεο, καθώς, π.χ. συσκευή αναπαραγωγής DVD / Blu-ray, streaming συσκευές πολυμέσων, συστήματα μουσικής, κονσόλες παιχνιδιών, κλπ έχω πομπό μου που έχει συσταθεί με την καλώδιο κουτί ως μία είσοδο και ένα streaming player Roku ως την άλλη. Αυτά τα συστήματα μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη, ακόμη και αν τα έχετε στο ίδιο δωμάτιο με τηλεόραση, αλλά σύνδεση συσκευών με καλώδιο δεν είναι ιδανική, π.χ. αν η τηλεόραση έχει τοποθετηθεί σχετικά με την τείχος.
Ένα από τα ερωτήματα που έρχεται πολύ με Αυτοί οι τύποι συστημάτων είναι πώς μπορείτε να ελέγχετε A / V συσκευές από άλλο δωμάτιο (Π.χ. να αλλάξετε το κανάλι στο κουτί καλώδιο σας); Αυτός είναι όπου προέρχεται η προέκταση IR σε.
Η επέκταση IR είναι ένα λεπτό καλώδιο που συνδέεται στην ο πομπό av και έχει ένα ή περισσότερα μικρά τεμάχια σε αυτό. Μπορείτε τοποθετήσετε το μπλοκ κοντά και μπροστά από το υπέρυθρο φως της συσκευής (εξ ου και "IR"). Τότε πότε θα επισημάνω τις δικές τηλεχειριστήριο της συσκευής στη μονάδα δέκτη, η οποία συνδέεται με η προέκταση IR, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή ακριβώς σαν να δείχνει το τηλεχειριστήριο σε αυτό άμεσα.

 έτσι, όλα ότι για να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος με-την ποιότητα εικόνας και ήχου είναι εξαιρετική, πραγματικά δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν πρόκειται να συνεργαστεί με τη δική σας εγκατάσταση μέχρι να το δοκιμάσετε μόνοι σας.

Source: PAT-556, Αποστολή τηλεόραση σας σήματος ασύρματα σε ένα άλλο δωμάτιο

没有评论:

发表评论