2017年3月2日星期四

PAKITE Double / Διπλή USB φορτιστή αυτοκινήτου Κριτικές



Είμαι τεχνολογίας σύμβουλο, ο οποίος βρίσκεται στο δρόμο όλους ημέρα. Ταξιδεύω περίπου 35.000 μίλια το χρόνο στο αυτοκίνητό μου. Έχω σπάσει φορτιστές αυτοκινήτου αριστερά και δεξιά. Επέλεξα αυτό το φορτιστή αυτοκινήτου dual USB PAKITE CU53B για τους ακόλουθους λόγους:

1. Η CU53B φορτιστή αυτοκινήτου διπλή usb είναι μικρό και συμπαγές. Η μονάδα δεν προεξέχουν από τη πρίζα στο αυτοκίνητό μου. Οι περισσότεροι φορτιστές αυτοκινήτου έχουν αυτό το τεράστιο τέλος να βγαίνει, σαν ένα καρκινική ανάπτυξη. Αυτός ο φορτιστής είναι μικρή και κομψή.

2. Το μακροχρόνιο ζήτημα με φορτιστές τηλέφωνο είναι η υποδοχή. Η πλευρά που συνδέεται φυσικά στο τηλέφωνο, δεν είναι η πλευρά που συνδέεται με το αυτοκίνητο ... σε Τουλάχιστον όχι για μένα. Αγοράζοντας ένα φορτιστή USB μου επιτρέπει να αντικαταστήσετε το καλώδιο USB αφού βίδα μέχρι την πλευρά του "Micro-USB" του καλωδίου. καλώδια USB είναι φθηνό και μπορείτε να πάρετε αυτά αντικατάστασης από το Amazon για $ 2- $ 4 χωρίς να κτυπήσει ένα μάτι. Έτσι, με αυτό το φορτιστή, όταν πεταχτούν μέχρι την πλευρά του τηλεφώνου του καλωδίου, μπορώ αντικαταστήστε το καλώδιο USB και να κρατήσει το φορτιστή μου. Αποθηκεύει πλαστικό, αποθηκεύει το περιβάλλο. Win Win =

3. Υπάρχουν δίκλινα λιμάνια φόρτισης σε αυτό το φορτιστή αυτοκινήτων USB και θα επιτρέψτε μου να φορτίσετε το iPad μου και μου το tablet Samsung Nexus 10, ταυτόχρονα στις μακρινά ταξίδια ... ή ένα iPhone και ένα iPad. Ανακατέψτε και ταιριάζει ... σκεφτείτε το δυνατότητες!

4. Όλες οι συσκευές ήθελε να χρεωθεί με περισσότερη δύναμη από την ελάχιστη ένταση απαίτηση. Ι.Ε., Samsung τηλέφωνό μου ζητάει ένα ελάχιστο ενισχυτή φόρτισης των 0,5, Αυτός ο φορτιστής αυτοκινήτου διαθέτει δύο θύρες με έξοδο 2.3A. Αυτό θα διασφαλίσει μια γρήγορη, ισχυρή, πλήρη φόρτιση για το τηλέφωνό μου. Ποτέ παρατηρήσει ότι σε μερικές φορτιστές τηλεφώνου σας διαρκεί για πάντα να χρεώσει; Yup, αυτός είναι ο λόγος. Ελέγξτε το φορτιστή για την έξοδο Ενισχυτές και θα αρχίσετε να δούμε πού θα πάω με αυτό.

Είχα την PAKITE CU53B διπλή usb φορτιστή αυτοκινήτου για λίγο τώρα. Λειτουργεί όπως αναμενόταν. Ικανός να χρεώνουν τα πάντα γρήγορα και αποτελεσματικά. Παραδόξως και ευτυχώς, δεν έχω σπάσει το καλώδιο USB ακόμα. Μεγάλη φορτιστή.

Source: PAKITE Double / Διπλή USB φορτιστή αυτοκινήτου Κριτικές

没有评论:

发表评论