2017年3月2日星期四

PAKITE PAT-220 Wireless AV Κριτικές αποστολέα




PAKITE ασύρματη αποστολέα AV PAT-220 set-up ήταν πολύ έξυπνο και εύκολο. το ψήφισμα του βίντεο και ήχου είναι εξαιρετική, και η ταχύτητα είναι εξαιρετική. ο Συχνότητα χρησιμοποιείται από τον πομπό και δέκτη είναι πολύ ισχυρή με καλή ισχύς σήματος -- PAT-220 av αποστολέα μπορεί να περάσει το σήμα μέσα από τοίχους και μεταξύ των ορόφων, και για σημαντική απόσταση.

Αν και Δεν χρειάζεται να αλλάξετε την προεπιλεγμένη συχνότητα (κανάλι), είχα μεγάλη διασκέδαση εναλλαγή μεταξύ τους για να δοκιμάσουν τις επιπτώσεις στο ασύρματο router μου. PAT-220 av αποστολέα υποστήριξη 8 ομάδων καναλιών. Μπορείτε να επιλέξετε αυτά τα κανάλια για την αποφυγή παρεμβολών από τα σήματα ενός ασύρματου router. Το γεγονός ότι η ισχύς του σήματος σε αυτές τις συχνότητες ήταν αρκετά ισχυρή για να σκουπίστε-out τα σήματα από το ασύρματο router μου είναι καταπληκτική.

Αν αντιμετωπίζετε παρεμβολές στο βίντεο ή ήχου με PAT-220 av αποστολέα ανεξάρτητα από τη ρύθμιση του καναλιού, και με τη μορφή πάλλεται αναβοσβήνει ή παραμόρφωση - αυτό μπορεί να επιλυθεί με τη διατήρηση του πομπού και του δέκτη σε τουλάχιστον 8 πόδια μακριά από τον ασύρματο δρομολογητή σας.

Εγώ είμαι πραγματικά έκπληκτος με την χαμηλή τιμή του PAT-220 av αποστολέα. Η απόδοση είναι εξαιρετική - υψηλής ανάλυσης, γρήγορο και με ισχυρό, καθαρό σήμα. PAT-220 av αποστολέα παρέχει υψηλή αξία και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αγορά αυτή, η οποία έχει μαζικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.

Κάποιος Τα παράπονα PAT-220 av αποστολέα "Χτίστηκε φθηνό". Δεν έχω να διαφωνήσω με αυτές τις επικρίσεις. Αν και το προϊόν είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ πλαστικό, το κεραίες, κουμπιά και υποδοχές RCA δώσει στερεό, θετική δράση και ανθεκτικό, ασφαλές συνδέσεις. Βρήκα επίσης το συμπαγές, συνολικό αποτύπωμα του τελικού σημείου συσκευές PAT-220 av αποστολέα να είναι πολύ πρακτικό / χρήσιμα. Επίσης, αυτό το προϊόν περιλαμβάνει δύο σετ καλώδια AV καθένα με απολήξεις για το βίντεο, το αριστερό κανάλι ήχο, και το δεξί κανάλι ήχου, το οποίο ήταν βολικό να έχουν.

Ολικός, Έχω να βαθμολογήσετε το PAT-220 av αποστολέα ότι έχει εξαιρετική ποιότητα, το σχεδιασμό, τις επιδόσεις, και την αξία.

Source:PAKITE PAT-220 Wireless AV Κριτικές αποστολέα

没有评论:

发表评论